dimecres, 28 de setembre de 2016

"El rellotge sincopat" de Leroy Anderson

Avui hem escoltat una audició nova per a treballar el compàs 4/4, "El rellotge sincopat" de Leroy Anderson.
Leroy Anderson (1908-1975) va ser un compositor, adaptador i director d'orquestra d'Estats Units que va buscar el sentit de l'humor en la música. "El rellotge sincopat" n'és un exemple.



I com us he promès, us deixo també "La màquina d'escriure"


I vosaltres, quin objecte quotidià utilitzarieu per una composició musical?

7 comentaris:

  1. hola Maria soc el Hugo de 4tC he escoltat las cançons i son molt chules,la de la maquina de escriure es molt bonica perque fa soroll de la maquina. I lo de la pregunta jo agafaria una pissara amb una tizza i faria soroll pero no tant fort perque si no s'escolteria un soroll que fa malt a les orelles i ara practicare una mica amb la flauta la partitura que ens as donat,dons fins un altre dia adeuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.

    ResponElimina
  2. hola Maria soc l'Hugo de 4tC un altre vegada he vist els de 4tB i ho an fet molt bé també m'agradaria que posis els de 4tC i 4tA per beure com ho fem i mirar a les altres classes doncs adeú Maria Firmat: Hugo Rubio García

    ResponElimina
  3. HOLA SOC LA CLAUDIA DE 4tC AMI M'HA AGRADAT LA CANÇO DEL RELLOJE SINCUCAT PERQUE AMI M'AGRADA EL SOROLL QUE FA EL RELLOTJE I L'ALARMA,LA CANÇODEL LA MAQUINA D'ESCRIURE NO M'AGRADAT PERQUE M'ABURRIA A L'HORA D'ESCOLTARLA.I JO DE LA PREGUNTA QUE HAS FET DE QUIN OBJECTA TRIARIAM NOSALTRES,TRIO UNA BOLA DEL MON QUE TE UN LLAPIS PER CLICAR I QUE ET DIGUI AIXO ES CHINA PER EXEMPLE.ADEU FINS EL DIMECRES.

    ResponElimina
  4. Hola soc l`Alejandro Leon de 4C. A mi m´ha agrada la maquina de escriure perque el senyor de la maquina de escriure seguia el mateix ritme..

    ResponElimina
  5. Bon dia Maria sóc la Sandra de 4tC i a mi m`ha agradat la cançó de la màquina d'escriure i encara no he vist els balls però segur que m'agraden molt. Si jo fes una cançó i tingues que posar-hi un instrument quotidià li posaria un telèfon.
    Adeú Maria.

    ResponElimina
  6. Hola Maria sóc l'Africa de 4tB. Les dues cançons m'han agradat molt. Jo utilitzaria una ampolla d'aigua i un bolígraf. Arrosegaria el bolígraf per la apolla i faria un so.


    També he pensat en els ratolins dels ordinadors que fan clic clic.

    Adeu Maria!!

    ResponElimina
  7. Hola Maria soc la Anna Pascual Anguera de 4tC i el objecte quotidia que jo utilitzaria seria el ordinador, perque es tecleja amb molta rapidesa si ets agil en teclejar lletres de l' ordinador. Un truco pensa en la lletra o paraula que vulguis escriure i et sortira molt rapidament.Ens veiem dema. Adeu!!!!

    ResponElimina