dilluns, 30 de novembre de 2015

Reset, reset, res de res

Aquí teniu la cançó "Reset" per poder anar practicant. Us deixo la base i també la lletra. 


RESET,RESET,RES DE RES 
Música: Ricard Gimeno i Abad 
Lletra: Jesús Nieto i Quintana 

Ja tinc el dit a punt, només he de prémer un botó, 
això és un festival i ja comença la funció, 
un pilotet vermell s’ha posat a parpellejar... 
...avui que fa un bon dia sortirem a navegar. 
Diuen que he de clicar la tecla del navegador, 
si no s’espatlla res el módem fa la connexió, 
he de cercar després l’icona d’un bon buscador... 
...i escriure una paraula, ai, ai, ai, quina emoció! 
Què passa que no puc? 
S’acaba de penjar! 
Jo dec ser un tros de ruc! 
Ho tornaré a provar. 
RESET,RESET, RESET, RESET, RES DE RES. 
RESET,RESET, RESET, RESET, RES DE RES. 
Ara no sé el que em passa quan veig un ordinador, 
tot em fa pampallugues, m’entra fòbia i molta por, 
se’m fa un nus a la gola i començo a emmalaltir. 
Aquest invent diabòlic cada cop se’n riu de mi! 
Estic tan angoixat que ja em medico per l’estrès 
dia i nit tremolant, remugo sol i no dic res. 
que quan somnio, ploro i sempre, sempre em ve el mateix: 
l’odiosa finestreta, ja no puc pensar en res més. 
Error, error, error... 
Ja ha tornat a sortir! 
M’ha fet un salt el cor, 
missatge maleït! 
“SILLY USER, SILLY USER, THAT’S ENOUGH!” 
“USUARI, TROS DE XIMPLE, JA N’HI HA PROU!” 
RESET,RESET, RESET, RESET, RES DE RES. 
RESET,RESET, RESET, RESET, RES DE RES.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada