dimecres, 29 d’octubre de 2014

Jo vull jugar 4t

Avui hem escoltat "Jo vull jugar", la nova cançó que aprendrem a 4t i els hi ha agradat tant que tot i que diuen que és una mica massa ràpida crec que estarà apresa amb un tancar i obrir d'ulls. Voleu saber de què va aquesta cançó tant xula? Aquí en teniu la lletra i l'audio per poder-la seguir mentres l'escoltem.
Jo vull jugar

Diuen que els nens i les nenes no podem pas decidir
però si obriu bé les orelles us diré què em passa a mi.
Cada dia vaig a escola no me'n vull pas escapar.
Saber cada dia més és on jo vull anar a parar. 

Jo vull jugar, jo vull jugar,
jo vull jugar tot el dia sense parar!

Però, manoi, que són pesats pares, mestres i gent gran!,
quan volen que jo treballi molt, molt més del que ells ho fan.
I m'envien cap aquí, i em porten cap allà
sense tenir gens en compte que necessito parar.


Jo vull jugar, jo vull jugar,
jo vull jugar tot el dia sense parar!

Però que no ho veieu, ganàpies, que sóc tan sols un infant!
Però voleu deixar-me estar que m'esteu asfixiant!
Tanta llengua, tantes "mates", més el futbol i l'anglès,
poder aprendre de la mandra a mi no em faria res.


Jo vull jugar, jo vull jugar,
jo vull jugar tot el dia sense parar!

I és que quan arribo a casa la mare sempre em diu:
"Apa, corre, fes els deures que ja canta la perdiu!".
M'hi poso de mala gana perquè sí que vull sopar,
però el que jo voldria fer ara us ho diré ben clar:


Jo vull jugar, jo vull jugar,
jo vull jugar tot el dia sense parar!


4 comentaris:

  1. hola sóc el Jaume i m´agrada molt aquesta canço

    ResponElimina
  2. Hola soc Arnau.P de 4tC i aquesta cançó es molt divertida, la canto a totes hores.

    ResponElimina
  3. Diego. Hola Maria ja m´he he apres la primera estrofa

    ResponElimina
  4. hola Maria sóc l'Olga de 4tA com que dema és el concert estic estudiant perque no s'he moblidi res de res fins dema

    ResponElimina