dissabte, 1 de febrer de 2014

Musienigma 1

Com he estat explicant al llarg d'aquests dies, us proposo un joc quinzenal en el que haureu de resoldre un enigma. Cada quinze dies us faré una pregunta relacionada amb la música que podreu respondre escrivint un comentari a l'entrada de cada pregunta on hi aparegui el vostre nom, cognom i classe, amb la resposta corresponent. Passat aquest temps publicaré la resposta junt amb els comentaris de tots els que hagueu participat.
Preparats per començar el musienigma? Aquí teniu la primera pregunta:

Quin instrument interpreta aquesta peça musical?




18 comentaris:

  1. Un contrabaix crec jo. Albert Serra.

    ResponElimina
  2. Es un violoncel.Soc l'Adrian Hernández de 4°B

    ResponElimina
  3. David Diaz 6èA
    Crec que és el violí

    ResponElimina
  4. Hola em dic Fatima i vaig a 5é C i crec que el instroment que sona es el violonxel

    ResponElimina
  5. Aquesta pesa musical interpreta el víoli

    ResponElimina
  6. Soc el Joan de 3C. Es el contrabaix

    ResponElimina
  7. Hola sóc el Guillem de 4rtB i jo crec que la peça musical la fa un contrabaix

    ResponElimina
  8. Hola sóc la Clàudia de 6èB i crec que la peça de música està interpretada per un contrabaix

    ResponElimina
  9. hola maria soc la olga de 3rA crec que es la biola un peto

    ResponElimina
  10. Eva Gutierrez Vega 3rA:em sembla qué la resposta és el Violí.

    ResponElimina
  11. Hola soc l'Emma Yeguas del curs 3rc i crec que la meva resposta es el violi,la viola i el violonxell.

    ResponElimina
  12. Hola, sóc l'Ivan l'alumne de 6èA.
    Crec que l'instrument que és toca en aquesta peça, de música
    és el violí.

    ResponElimina
  13. Daniel Moreno Pintado 3er C. La meva resposta és la viola.

    ResponElimina
  14. Em sembla que aquesta peça musical és tocada amb el següent instrument:
    El violoncel. Raúl Ortega 5è B

    ResponElimina
  15. Jo crerc que és un violocel.
    Oriol Porta 5èA

    ResponElimina
  16. Jo crec que es el violí.

    ResponElimina
  17. hola, sóc el Francesc de 6èB i crec que el instrument és el violí

    ResponElimina
  18. Hola sóc en Saül de 6éA i jo crec que es un violoncel deu.

    ResponElimina