dilluns, 10 de febrer de 2014

Música de cambra 5è

Anomenem música de cambra aquella que és interpretada per un grup reduït de músics. Antigament les agrupacions estaven pensades per interpretar música a les sales dels palaus i en els salons. D'aquí els ve el nom.
Quan els intèrprets són un grup reduït, reben el nom d'agrupacions petites de cambra i es classifiquen segons el nombre de components: duo, trio, quartet,...













 




Quan els intèrprets són més de deu, s'anomenen orquestra de cambra i poden arribar a tenir una vintena de components. Sovint, un o més instrumentistes fan de solistes.

7 comentaris:

  1. La música de cambra no requereix de director, per la qual cosa cada executant té una gran llibertat artística.
    RAUL ORTEGA. 5è B.

    ResponElimina
  2. M'agrada molt,perque va molt bé per estudiar.
    Aitana Escolar 5èB

    ResponElimina
  3. Per estudiar lo de la musica de cambra en va mol be lo queas possat a la pagina de musica en va mol be

    ResponElimina
  4. Hem dic Fabián i en va mol be pero estudiar

    ResponElimina
  5. Sóc l'Adrià Pereira de 5èB
    Gràcies m'ajudarà molt per l'examen.
    M'ha costat una mica però finalment m'ho he après.

    ResponElimina
  6. Hola soc l'Alexandra de 5eB , aixo va molt be per estudiar.Maria Ayguadé una preguntapodries posar la canço de la flauta (aniversari) per estudiar em vindria molt be.
    Gracies

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Alexandra, la cançó de flauta la tens penjada ja. Si fas una cerca la trobaras.

      Elimina